keskiviikko 7. tammikuuta 2009

Erilainen haaste

Karita heitti mulle haasteen joka kuuluu näin: 1. Link to the person who tagged you. 2. Post the rules on your blog. 3. Write six random things about yourself. 4. Tag six people at the end of your post and link to them. 5. Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog. 6. Let the tagger know when your entry is up No täytyyhän tähän jotain yrittää sitten rustata, kun mukaan pyydettiin:) 1. Ihan ensimmäisenä tuli mieleen perheeni, joka onkin mulle maailman tärkein asia. Mieheni olen tavannut 15-vuotiaana teininä, ollaan eletty yhdessä reilut 30-vuotta ja rakastan häntä vieläkin ehdoitta, pikkuvikoineen kaikkineen. Meillä on kaksi ihanaa jo aikuisikään ehtinyttä lasta, joista juniori asuu vielä kotona. Me viihdytään tosi hyvin toistemme seurassa ja meidän perhe pitää aina yhtä:) 2. Olen hyvin sosiaalinen, nauran paljon ja yleensä ottaen tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Ärsyynnyn tosin ihmisistä, jotka ovat hiljaisia hissukoita, eivätkä edes omaa mielipidettä osaa ilmaista, räyh! 3. Olen luotettava ja rehellinen, harvoin tunnustan edes käyttäväni "valkoista" valhetta. En voi sietää epärehellisyyttä noin yleensäkään ja pelkästään omanedun tavoittelijat saavat sappeni kiehumaan. 4. Mato-onkiminen on taivaallisen ihanaa, en oikeastaan mitään niin ihanaa asiaa keksikkään, mikä voittaisi kesäkuukausina mökillä onkimisen. Yleensä käyn näillä reissuilla ihan yksin, vain harvoin ystäväni Anne on mukana. Nautin, että saan istua veneessä yksin omien ajatuksieni kanssa, kalansaalis on sivuseikka. Ne oikeat kalat perheelle hoitaa mieheni, jonka rakkain harrastus on uistelu. Saatan istua samassa paikassa ankkuroituna useammankin tunnin, eikä ole väliä, vaikka aurinkokaan ei paistaisi. Olen mä monta kertaa lähtenyt reissulle, vaikka taivaalta tulee vettäkin:) 5. Jotta ei saisi liian auvoista kuvaa minusta, niin osaan mä suuttuakin, tosin sitä tapahtuu onneksi aika harvoin, mutta...kun suutun, kiroilen ja huudan mitä sylki suuhun tuo, ajattelematta ollenkaan mitä suustani päästän. Jälkeenpäin olen tietenkin katuvainen ja tarpeen vaatiessa osaan kyllä anteeksikin pyytää, jos olen jotakuta tarpeettomasti käyttäymiselläni -tai sanoillani loukannut. 6. Tällä hetkellä ehdottomasti rakkain harrastus on tämä korttiaskartelu. Tykkään myös valmistaa koruja, sekä kutoa ja virkata. Ristipistotöitä tekisin myös mielelläni, mutta vain 6-säikeen langoista, joista työhön käytetään maksimissaan 2-säiettä kerrallaan. Valitettavasti en enää edes luonnonvalossa pysty niitä tekemään, en yksinkertaisesti näe tehdä niitä :( No niin...ja tämä haaste pitäisi sitten laittaa eteenpäinkin. Tällä kerralla valintani osui seuraaville henkilöille: Eija, Jehkotar, Mummeli, Tarja, Peikkotyttö, Sukari

3 kommenttia:

Eija kirjoitti...

Kiitti Maaret että muistit mua. Pakko tunnustaa, että olen tooosi huono tällaisissa vaikka suulas olenkin ;)

Karita kirjoitti...

Tää oli hauska :) Kiva lukea toisista ja oppia uusia asioita. Ja tottahan me kavereina pysytään :)!

TARJA L kirjoitti...

Kiitos Maaret haasteesta. Ihanaa kun en ole yksin tämän ikänäön kanssa :))
On tosi kivaa lukea toisista, löysin muutamia yhtäläisyyksiä meistä :)