tiistai 16. kesäkuuta 2009

Meemi

Jehkotar haastoi mukaan tällaiseen meemiin. Minä puolestaan haastan edelleen TarjaL:n, Hipsun, Pammun ja Karitan vastaamaan näihin kysymyksiin. Eli tarkoituksena on poimia seuraavat kysymykset blogiin ja haastaa neljä blogiystävää vastailemaan kysymyksiin! Tässä ovat minun vastaukseni: 1) Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:
  1. Lähetti
  2. Arkistoapulainen
  3. Toimistosihteeri
  4. Toimistopäällikkö

2) Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:

  1. Big Brother
  2. Idols
  3. Antiikkia, Antiikkia
  4. Todistettavasti syyllinen

3) Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:

  1. Kreikka
  2. Kypros
  3. Ranska
  4. Espanja

4) Neljä Internet-sivustoa, joilla vierailen päivittäin:

  1. Oma blogi
  2. Gmail
  3. Kaikki askartelublogit, jotka listattuna sivuni oikealla puolella
  4. Kivat suomalaiset askartelukaupat

5) Neljä lempiruokaani ovat:

  1. Grillattu lohifile
  2. Karjalanpaisti
  3. Broilerin fileet pariloituna
  4. Pippuripihvi

6) Neljä paikkaa, joissa olisin mieluummin nyt:

  1. Mato-ongella tyynellä järvellä
  2. Pitkällä metsälenkillä koiran kanssa
  3. Askartelupöydän ääressä kortteja väsäämässä
  4. Pariisissa

2 kommenttia:

Karita kirjoitti...

Minä otan kiittäen ja kumartaen tämän meemin vastaan :) Ja toivotan tässä samalla sinulle Hyvää Juhannusta :)

Hipsu kirjoitti...

Hei! Olen jo vastaillut tähän, pitäisi löytyä blogistani etusivulta viimeisimmistä postauksista :).
Kiitos vaan :), toivon sinulle Hyvää Juhannusta!