sunnuntai 18. tammikuuta 2009

"Lähettitytön" tuomaa

Kun en itse Tampereelle skräppitapahtumaan päässyt, niin onneksi tiedoitukset ja soitot paikanpäällä olleilta Maijulta ja Taavalta toimivat moitteettomasti:) Sain lauantaina ensin vinkkipuhelun Maijulta kun oli kiiruhtamassa jo paluujunaan, että yhdet Spellbindersin kulmastanssit olis vielä ollut vapaana Craftican myyntipisteessä. Heti siltä seisomalta otin puhelun Taavalle, joka oli paikanpäällä ja stanssit oli mun:) Tänä aamuna tuli sitten jälleen puhelu, jossa puolestaan Taava oli bongannut mulle Spellbindersin uudet kukkastanssit ja kiinni veti:) Eikä tässä vielä kaikki; Taava toimi myös "lähettinä" ja nyt tavarat on mulla:) Jälleen kerran sain huomata, että kyllä ystävät ovat kullanarvoisia! Kaiken lisäksi mulla on nyt melkein sellainen olo, että olisin itsekin ollut mukana ko. skräppitapahtumassa:) Samalla laitan alas kuvan Girls Feveriltä tilatuista metallikoruista, jotka muuten tilattiin Taavan kanssakimppaan:) Näistä voisin vaikka muutaman myydäkin. EDIT: kaikki myytäväksi tarkoitetut koristeet loppuneet!

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Huomenta vaan. Vaiva ei todellakaan ollut suuren suuri ja kävi kaikin puolin näppärästi, joten ei mitään. Olen mä tätä tehnyt ennenkin ;-D

Heidi kirjoitti...

Hirmu kivat nuo stanssit. Mä joudun vielä toistaseks vaan ihaileen noita, kun en omista vielä mitään vehjettäkään. :( Hirveästi tekis mieli ostaa joku, mutten oo vielä uskaltanut kun on niin alussa tää harrastus ja yleensä mulla lopahtaa kiinnostus yhtä nopeesti ku alkokin. Syö kuitenkin aika paljon rahaa kun ensin ostaa koneen ja sitten vielä noita stansseja joita on aika muutama...

TaijuS kirjoitti...

Kaikkea ihanaa oletkin ystävien avulla saanut omaksesi.

Minulla asiat on samoin, kuin Heidilläkin. Kaikki kiva maksaa, eikä tiedä kauanko yksi juttu jaksaa kiinostaa, kun koko ajan tulee niin paljon kaikkea uutta koettiaskarteluunkin.
Mulla käy usein niin, että vuodenkin kuolaan jonkun asian perään, sitten kun sen saan siihen on jo ehtinyt kyllästyä ja on jo uusi kiinnostuksen aihe...

Anonyymi kirjoitti...

Aivan ihania nuo Spellbindersin stanssit. *kuolaa* Täytyy vaan koittaa hillitä itsensä ettei mee tää ns. korttiharrastus pelkäksi shoppailu harrastukseksi... XD Melkein tekisi mieli osallistua siihen ostolakko sadan kortin verran haasteeseen mikä jossain päin blogistaniaa on käynnissä, mutta, mutta.. Tulisi kiire jos aikoo ennen leimataivas tapahtumaa saada ne tehtyä..XD

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos muuten kauheasti tuomisista... Jotenkin meni vähän ohi... enkä oikein muistanut kiittää... kun sitä Fastenateria jotenkin siinä etsittiin :)